onsdag 30 september 2009

Svarto


Hej

nu är det jag, Svarto, som skriver igen. Idag då vi låg och hade våran eftermiddagslur så tittade min bästa kompis Mimmi upp i luften och vad får hon se?? Jo 2 stycken elaka hökar som hade siktet inställt på oss!! Hjälp vi skyndade oss in och låg där och skakade av skräck!! Efter ett tag så tog Guld mod till sig och gick ut och tittade om dom var kvar, men det var dom ju inte. Vilken tur, vi blir ju så ledsen om någon av oss skulle försvinna. Även om vi nyper varandra och slåss lite ibland så älskar vi ju varandra allihopa! Så nu är vi bara glada att hökarna inte hann ta oss. Just nu sitter vi på pinnen och ska försöka sova, men jag tror jag kommer drömma mardrömmar ikväll. Det är jag och Mimmi som sitter på pinnen och försöker sova på bilden.
P.S. Det var någon som skrev till mig igår och undrade om masken var god, MUMS jag har aldrig ätit någon godare mask. // Svarto

1 kommentar: