tisdag 6 oktober 2009

Lily


Hej alla, det är jag Lily som skriver idag! Det är första gången och det ska bli så kul. Jag är en väldigt rastlös höna som HATAR att vara instängd, spelar ingen roll om det är inne eller ute i våran enorma hönsgård, jag blir galen. Jag vill inte ha nåt runt mig, jag känner mig så omringad då. För dom andras skull är det bäst om jag är ute för jag ger mer än gärna dom andra tjuvnyp om jag är instängd. Så för 2 dagar sen fick det som inte fick hända hände! Det var minusgrader ute och frost på backen och eftersom vi inte vill frysa om våra fötter satt vi inne hela dagen. Herregud jag kommer aldrig kunna sitta inne heeeeela långa vintern, jag kommer att sitta och titta ut genom fönstret varje dag för att se om det har tinat bort. SÅ nu ska jag gå och lägga mig och sova GOD NATT ALLA / Lily

( En fin sommarbild på mig och mina barn)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar