måndag 21 september 2009

Guld & Piff.


Hej Alla, Nu då vi har gått och lagt oss kom vi ju på en sak som vi har glömt bort! Vi måste säga tack för det var en snäll 2 snälla tjejer som tyckte vi var jättefina eller just det var ju tillochmed vackra! det var http://kackel.blogspot.com/ tack tack tack :D, Det är lite sent att tacka men vi har helt glömt bort det, men vi har låtit alla andra få reda på det alla fall hihi. MVH Guld och Piff.
( Lilla Grå har bara gått och mumlat att vi har varit såna " märkvärdiga hönor" och "småbarn" men vi har inte kunnat bry oss mindre hihi )



2 kommentarer:

  1. Som sagt, de är VERKLIGEn snygga. Speciellt Piff! Vad är de för ras? Ser ut som någon slags dvkochin eller hedemora. Finfina i alla fall.

    På tal om tuppar så ska vi nog förhoppningsvis ha max fyra stycken till vintern. Jag har hört att det fungerar bättre med 3 än med 2, kanske det kan vara något för dig fall dina bråkar.

    //F

    SvaraRadera
  2. För det mesta är det jag (F) som fotar med min stora kamera. En Canon EOS 450D. Synnerligen älskvärd om jag får säga det själv.

    Här har jag en fotoblogg fall du vill se mer:
    Http://dezdemonas.blogspot.com

    :)

    //F

    SvaraRadera