tisdag 27 oktober 2009

Lily.

( hemsk bild på mig utan fjädrar! )
Hej alla nu är det jag igen, ni vet hon som alla gillar mest och är sötast ;D

Nu ska jag berätta en sak för er, jag har inte alltid varit sötast. För några månader sen så tappade jag ALLA mina fjädrar på huvudet, jag vet det är hemskt! Dom ville inte växa tillbaka heller så jag har gått halva sommarn utan fjädrar på huvet :( Jag var så ledsen då för då jag tittade i spegeln så började jag gråta för att jag såg så hemskt ut. Men en dag då min gammelmomma var här så kom hon på en jättebra ide, hon skulle smörja mitt huvud med salva för jag såg så torr ut. Vips så kom en fjäder och jag var överlycklig jag hoppade och dansade för jag var så glad. Efter ett tag växte det så mycket att jag knappt kunde tro mina små hönsögon, och nu har jag ALLA fjädrar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar